четвртак, 12. септембар 2013.

Acapulco

"Life is either a daring adventure or nothing." H. Keller


Acapulco. Moje prvo putovanje. I mogu reći da sam više nego zadovoljna, s obzirom da sam se provela fenomenalno. Plaža, sunce, sjajno društvo i na kraju imate vrhunski provod.  Udaljenost Acapulca od Mekiska sitija je oko 300 km. I divno je bilo biti na plaži pošto u Meksiku sitiju od kad sam stigla svaki dan pada kiša, jer je trenutno kišan period. Acapulco je nekada bio najpoznatije letovalište ovde, danas ne toliko. Tu ulogu je preuzeo Cancun, ali svakako da kada ste ovde vredi otići i posetiti. Ono po čemu je i danas Acapulco veoma poznat jeste izuzetno bogat noćni život. I shvatam zašto. Ovde imate priliku da posetite klub koji je izgrađen na ivici stene sa neverovatnim pogledom na uvalu kroz pod od stakla i da doživite sjajnu atmosferu u noćnom izlasku, čak i vatromet u jednom trenutku. Ovo je jedan od izlazaka koji se pamti ceo život. Lokalni ljudi su nam skrenuli pažnju da Acapulco spada u malo opasnija mesta zbog narko kartela, ali na svu sreću mi nismo imali nikakvih problema tamo. 

Ovog vikenda Meksiko slavi svoj Dan nezavisnosti i to je veliki dan za njih. Iz tog razloga, TEC kao i ostale institucije neće raditi u ponedeljak 16. septembra. Već se može osetiti duh i uzbuđenje oko ovog praznika. Možete videti kako porodice dekorišu svoje kuće i dvorišta. I moram priznati da sam vrlo uzbuđena što ću biti u mogućnosti da doživim ovaj dan ovde. I dalje nisam sigurna šta ću raditi, možda odem do Centra ali verovatnije ću sa cimerkama posetiti neki manji grad, gde u potpunosti možete da doživite duh ovog praznika. U sledećem postu verujem da ću biti puna utisaka zbog ovog dana. 

Do tada uživajte mi i naravno čitajte moj blog.

Besos,
Katarina Matijašević




Нема коментара:

Постави коментар